środa, 12 grudnia 2012


JAK ZROBIĆ WSTĄŻKOWĄ BOMBKĘ

NO WIEC TAK
POTRZEBNE BĘDĄ:
STYROPIANOWA KULKA - JA UZYWALAM O SREDNICY 7 CM
WSTAZKA - U MNIE 25 MM 
SZPILECZKI - NAJLEPIEJ 13 MM DŁUGOSCI
I INNE DROBIAZGI WEDLUG UZNANIA :) 

POKAZE WAM JAK ZROBIĆ PODWÓJNA

ZAZNACZAM ZE JA SAMA JESZCZE DOSKONALE UMIEJETNOSCI 
WIEC ZA WSZYSTKIE NIEDOCIAGNIECA - PRZEPRASZAM- STARAŁAM SIE JAK NAJLEPIEJ :) 
zaczynamy od przypiecia paseczka na srodku 
nastepnie wstazeczke ukladamy w trójkaciki i przypinamy na rogach 
i tak x4 



w przerwy pomiedzy tymi 4 trojkacikami dopinamy kolejne 4 jak widac na zdjeciu

w zaleznosci jaki kolorki chcemy zmieniamy u mnie na zloty 

i powtarzamy operacje z rzedu 1 i 2

tak to wyglada z gory 

i z boku 

i teraz jezeli robimy podwojna to zaczynamy to samo z przeciwnej strony a jezli pojedyncza to kontynuujemy
do konca bombki ( jak bedzie potrzeba pokaze jak zrobic pojedyncza jaky ktos mial watpliwosci :P zdjecia mam )

tak wygladaja 2 strony przy srodku ja odwrocilam kolory tj z jednej strony zaczelam zlotym a z drugiej burgundowym 

został nam paseczek na srodku 


zasłaniamy go wstążeczka :) 

dodajemy uchwyt i jakies detale  - jak ktos chce



w razie pytan smiało :)
jak wspomniałam moge pokazac jak zrobic zakonczenie w pojedynczej , jak potrzeba :)
mam nadzieje ze komus to sie przyda :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz