wtorek, 13 listopada 2012

Witajcie
próbuje napisac posta , moje małe dzis na nie... ucieka w łóżeczku posiedziec nie chce ... nie ważne, może się uda :)
a wiec do rzeczy wspominałam na FB o projekcie ... najpierw cos wam pokażę
pewnie pomyslicie, "O CO JEJ CHODZI PRZECIEŻ TO UBRANKA DZIECIECE"
I bedziecie mieli racje!, zgadza sie dokładniej mówiac chlopiece, rozmiar 6-9 miesięcy :) Należały (należą) do mojego synka Alex'a

pytanie co dalej?
hmmm juz pokazuję




pamiątkowa przytulanka :)
pomysl podsunela mi znajoma i tak powstał lewek :)
nie jest idealny, pewnie teraz zrobilabym mu inne nożki itp ale jest

a to robaczek cieszący sie nową zabawką, która obowiązkowo trafi do jego pudełka skarbów dzieciństwa :) ( dostanie je w wieku 18 lat na urdziny )





3 komentarze:

  1. Cudowny! Oj tam nie idealny - po prostu jedyny w swoim rodzaju. Pomysł świetny, jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. :) To jeszcze raz ja. Zapraszam do udziału w blogowej zabawie Liebster Blog oraz po odbiór wyróżnienia. O tutaj http://kreatywnik.bloog.pl/id,332448443,title,Liebster-Blog-czyli-o-moim-zlamanym-oporze-do-wyroznien,index.html

    OdpowiedzUsuń